Trött. Orkar inte. Varför skulle jag?

Är allmänt trött. Pallar inte tänka. Tänker på allt bra och all skit i mitt liv. Och de är all den där skit grejen som tar upp hela hjärn grejen.

Men de blir nog så bra så. Imorgon kommer de en massa människor till
mig innan Stadt. De kanske inte är lika kul precis.. :/
Men själva Stadt kommer nog bli kul.. Hoppas man då.

Min dag då:

Skolan.
Efter skolan stack jag, Jonte, Sabina och Oscar hem till mig och hoppa matta. WIIIIIHHHOOOUUU! :D

Stack till stallet och red ut med Stina. Träffade en arg, ledsen, sur, mindre glad, lättretlig, irriterad, Molly ;)

Nu ska jag nog inte skriva så mycket
mer. Och kanske inte tänka så mycket på mina fina deppstunder. TAGGAR TILL IMORGON...

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0