SOMMARLOV!!

Äntligen säger jag bara! Gud så skönt. Jag kommer ihåg när man sa: NU ÄR DE BARA EN MÅNAD KVAR TILL SOMMARLOVET! Sen för några dagar sen när jag sa: idag är de sommarlov... HELT JÄVLA OBESKRIVLIGT! ** LYCKLIG TJEJ **
Först på torsdagen den 7/6 så slutade jag. Då var vi först på skolan och så, MOLLY OXÅ!
De va så hemskt, alla nior slutar... USCH! Jag vet inte hur mycket jag grät.. DE va hemskt!
Men sen gick jag, Molly, Jonte och Erik till Rosehills och kollade på Vintergatans examen.
Sen gick jag och Molly hem till mig och åt jordgubbstårta och sen åkte vi hem till henne så sov jag där och följde med på hennes examen på fredagen :)
Den här sommaren kommer bli bäst. Jag kommer göra ALLT jag aldrig gjort förut! Kommer bli så otroligt jävla chill!
Nu är jag hos Molly och hon använder högtryckstvätten för att städa sitt badrum.. jag ska bara publicera de här inlägget så kommer de bilder på hennes fina 'städning' sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0