Besök!

Nu är praoen över och skolan har börjat.. Och alltihop började med att man skulle ställa fram klockan en timme, så när man skulle sova så sa ju klockan är det var 1 timme senare än va kroppen var van vid, och sen när man skulle vakna så var de en timme för tidigt än va kroppen var van vid. Jag hatar de är med ställa-om-fram-bak-tiden-sommar-vinter!

Men i skolan va de chill! Vi fick besök från en freinet skola i Stockholm som ska vara i min klass tills på onsdag! De va ju lite små skojigt sådär!

Imorgon eftermiddag åker mamma och Lowe till fjällen, pappa åker på onsdag eftermiddag! Fatta najs för mig och Linus :)

Idag var jag och Molly på afrodans. De va väl kul. Jag red oxå lektion för Susanne tillsammans med Stina. Gick väl oxå bra sådär :)

Nu ska jag nog lägga mig med telefonen en stund innan jag ska sova. Har uppdaterat en massa så jag måste ju kolla va allt har ändrats :)


Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0