LOOOV!

Idag är de onsdag och den tredje dagen på sportlovet. Jag har i alla fall haft världens bästa start på lovet! Tack för de :)

Igår kollade jag på jag saknar dig jag saknar dig! Så sjukt bra film :'(
Undra varför Linus och Ante inte ville kolla på den med mig då?? Haha!!

My freinds går på en freaking kurs som jag gjorde för två år sen och dom är klar kl 17 så då kan man träffa dom ;)

Vill verkligen inte att skolan ska börja igen, även om det är ett tag kvar, så känns de som att jag inte har något där att göra. Men nu är de lov.

Hästen mår sisådär, han har väl blivit lite bättre, så de är bra :)

I lördags fyllde Molly hela 15 år!! Jag gjorde ett litet gulligt kort åt henne dårå! ;)<3

Idag va jag i stallet och red Isse. Travade oxå vettö! Men sen åkte jag hem och stack på pace med fadern! Träningsvärk imorgon *check*
Aja, träningsvärk är nästan den bästa känslan i kroppen som finns ändå :)



Nu kommer de en bild på kortet jag gjorde till Molly och en bild på mig och Emma när vi är så där as sööööta asså ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0