SADT!

Imorgon är de Sadt fest :D
Ska träffa nåra roliga människor innan Stadt och på själva feeeeeeeeeeeeeeeiiiiisten :'D min humor...
I veckan har jag praoat. I måndags var jag på Nyfiket, i tisdags var jag på Clas Ohlsson i Hudik, i onsdags var jag på Slottegymnasiet, idag var jag på Nyfiket och imorgon ska jag oxå vara på Nyfiket :)
Pallar inte jobba mer. Ont i fötterna. Har träningsvärk i armarna och allmänt ont i hövve efter allt....
Idag har jag och Molly städat och dammat mitt rum. LUKTAR SÅ GOTT SÅ! Nu snart ska jag bara tapetsera om så blir de schnYYggt! ;D
Shit pommfritt vilket kort och ganska tråkigt inlägg, men de är inge som händer i mitt liv så..
hej då. image description
DOM HÄR FINA BRUTTORNA SKA JU PÅ STADT IMORGON! SÅ PASSA ER FÖR VI DRAR IGÅNG STORT FAN!! SÅ SENT SOM KLÖCKAN SLÅÅR 19.00 ÄR VI PÅ GÅNG SÖRRÖÖÖ!! ;DDDDDD

herreminjesus va töntigt.. men men! sånt är livé bah!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0