Skola

Idag va de första dagen efter ett otroligt bra sportlov! Allt som saknades var att jag inte träffade Alice och Sabina. Men men ;)

Idag har jag varit på tre träningspass kan man väl säga. Första en ridlektion för Susanne, vidare på Afrodans och kvällen avslutades med ett fett jobbigt pass med Body Attack! Men de måste göras om för de va fett jobbigt. Och imorgon ska jag på pace och på onsdag är de spinning ;) hårdträning nu! Men jag mår ju bra av de <3


Men mitt sportlov va i alla fall perfekt. Träffade en människa som jag träffade typ nåra gånger som jag har saknat hur länge som helst.. <3

Härligt väder idag i alla fall! <333 me gusta!! <33

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0