VALBORG! :D

I måndags va de ju Valborg dårå! Gud! De va super kul! De va jag, Häggqvist, Svensson, Oscarsson och Ståhlis! :D

Vi hoppade studsmatta mest, och vi typ hoppade med Linus och hans kompisar åh! Haha Jonte hade sönder en blomkruka!! :''''D

Sen började skolan idag då... Inget speciellt.
Men på söndag ska vi tävla i alla fall! HUDIK! :D

Vet inte riktigt va jag ska skriva. De är inte så mycket som händer. Ska jag skriva om miiiin bror Shamid?!?! ;''''D

Ett tips: ropa aldrig Achmed i en förort, för då vänder sig 15 personer sig om och säger: vilken Achmed vill du prata med? Min pappa, min mamma, min bror, min syster, min kusin, min farmor, min andra kusin? Vilken Achmed vill du prata med?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0